sobota, 15 października 2016

Od Dream c.d Andrew'a

Zmrużyłam oczy, przez chwilę zastanawiając się czy powinnam się zgodzić.
- Okej - wciąż nie byłam pewna, czy nie będę żałować tej decyzji. - Chodźmy.
Ominęłam Andrew'a, chowając łuk i kołczan ze strałami.
- Chętnie zobaczę czy na prawdę potrafisz strzelać, czy tylko miałeś farta - dodałam zakładając ręce na piersi.
***
Stałam w ciszy obserwując jak nowy strzela, ale kiedy przyszła moja kolej odmówiłam strzelania. Broń palna nie była czymś, co lubiłam, mimo, że z większości pistoletów czy karabinów, które dane mi było przestrzelać trafiałam do celu. Po prostu strzelanie z łuku wydawało mi się dużo ciekawsze. Andrew jedynie wzruszył ramionami, po czym załadował magazynek i wrócił do strzelania, a ja do obserwowania, jak kolejne pociski trafiają w tarczę.
- Nieźle - odezwałam się, gdy wystrzelał cały magazynek. - Czyli jednak czasem trafiasz.
Chłopak odwrócił się przez chwilę patrząc jak obracam w dłoni pustą łuskę po czym odezwał się.

<Andrew? wiem, że słabe>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz